We strive to deliver the best underwear ever made, but sometimes things just don't go right. Below we have gathered the most common questions regarding returning your order. You are also welcome to contact customer support if your question remains unanswered.
For hygiene reasons you can't return products where the packaging has been broken, or in situations where the product does not appear to be saleable. Our products are not considered "in the same condition" if they have been used / tested by the consumer.
Frequently asked questions
Kuinka palautan tuotteen tai tilauksen?
Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna tilauksesi kannalta olennaiset tiedot. Näitä ovat ensisijaisesti tilausnumerosi, nimesi, valitsemasi maksutapa ja toimitusosoitteesi.
Sen jälkeen me opastamme sinua prosessin loppuun.
Milloin saan rahani takaisin hyvitystä/palautusta varten?
Rahat saapuvat tilillesi yleensä 1-2 viikon kuluessa. Pienet viiveet voivat kuitenkin olla mahdollisia, koska kansainväliset maksujärjestelmät ovat yhteydessä paikallisiin pankkeihin.